Formular Site WEB

Stim ca este un formular lung, dar va rugam citi cu atentie fiecare intrebare si descriere. Ati apelat la niste profesionisti si dorim ca acest lucru sa se reflecte in prezenta dvs online (pagina web), iar pentru asta avem nevoie de niste informnatii.

Prezenta dvs online NU este doar o adunatura de imagini si text. Este locul unde putem transforma vizitatorii in clienti intr-un mod eficient.

Alocati-va timp sa analizati raspunsurile si completati campurile cand sunteti pregatit. Formularul are menirea de a structura logic niste informatii din urmatoarele motive:

  • Cel mai probabil, posibilul client va cauta informatii despre dumneavoastra pe internet.
  • Dupa ce va intra pe pagina dvs, trebuie sa stiti exact ce anume doriti sa faca.
  • Statistic vorbind aveti cateva secunde pentru a-l determina sa actioneze.
  • Prea multe optiuni (informatii) vor face vizitatorul sa-si piarda interesul.

"*" indica campuri obligatorii

Detineti un domeniu?*
Primul pas este sa aveti un domeniu (ex: numeletau.ro). Aici vor putea sa acceseze vizitatorii pagina dvs de prezentare.
Daca nu detineti domeniul, introduceti domeniul dorit. Noi vom verifica disponibilitatea domeniului si denumirea in baza de date a marcilor inregistrate la OSIM.
Aveti gazduire pentru domeniu?*
Un domeniu trebuie gazduit pe un server. Acolo vor fi stocate fisierele si baza de date. Pentru clientii Ahoi, gazduirea este oferita gratuit.
Adaugati aici URL-ul unei pagini WEB care va inspira. Evident ca nu vom realiza o clona, dar nu este nimic rau in a va inspira de undeva ca punct de plecare.
Datele completate pe formularul de contact de pe site vor fi trimise pe aceasta adresa de Email.
Doriti sa afisati numar de telefon pe site?*
In cazul in care doriti sa fie afisat pe site, numarul pe care-l doriti sa-l afisam.
Doriti buton WhatsApp pe site?*
In cazul in care este alt numar decat cel pe care doriti sa-l afisati.
Pentru a inspira increderea vizitatorilor, trebuie neaparat sa aveti o pagina „Despre Noi”. Este indicat sa aveti o „poveste”, adica ce va determina sa faceti ce faceti, cum ati inceput, de cand ati inceput, etc.
Ex: Bucuresti, Ilfov, sau Toata tara.
Chiar daca oferiti o gama mai larga de servicii, in prima pagina este intidact sa afisati maxim 3, cele mai importante (si profitabile pentru dvs). Daca afisati prea multe, nimeni nu va crede ca le faceti bine pe toate.
Un slogan pe care doriti sa-l afisati pe site. Ex: „ducem mortul cu tot confortul”
Statistic vorbind, aveti cateva secunde sa captati atentia vizitatorului. Mesajul principal va fi primul lucru pe care acesta il vede pe site si trebuie sa fie un mesaj scurt care sa capteze atentia. Ex: Reconditionam cazi emailate in 2 ore! – Utilizatorul stie in 2-3 secunde ce faceti si in cat timp.
Actiune dorita de la utilizator (Call to Action)
Ok, am captat atentia utilizatorului, acum trebuie sa-l ghidam sa faca ceva, actiunea care ne dorim noi sa se intample. Cahiar daca e tentant, NU trebuie sa oferim prea multe optiuni pentru ca riscam sa pierdem atentia!
In cele cateva secunde disponibile, am captat atentia vizitatorului si din diferite motive nu a purces la actiunea pe care ne-o dorim. Posibila cauza este increderea, aici intervine „dovada sociala”. Adica, informatii de forma: 1200 de clienti multumiti, sau 4,8 stele din 5 pe Google, sau 18 ani experienta, etc. Daca vizitatorul a ajuns aici, inseamna ca are interes dar nu e sigur si de aceea a dat scroll, deci va scrola mai departe, adica vom insera din nou in Call to Action dupa ce s-a linistit ca si altii folosesc cu brio serviciile dvs.
Trebuie sa cunoasteti concurenta dvs. Daca nu o stiti dvs, cu siguranta o stie vizitatorul paginii. Este imprtant sa stabiliti ceva ce va diferentiaza si sa afisam acest lucru vizitatorului! Daca nici dovada sociala nu l-a convins sa actioneze cum dorim, acest lucru ar trebui sa o faca!
Suplimentar, fara de cele 3 principale pe care le afisam in prima pagina, pentru cei interesati de detalii, putem adauga o pagina de servicii unde se pot delecta cu toate informatiile pe care doriti sa le oferiti.
Daca preferati o combinatie de culori anume, le puteti adauga aici
Drop files here or
Max. file size: 512 MB.
    Logo, grafice, ghid corporate, etc